czwartek, 24 listopada 2016

Odkryłem to!!!

Cześć,
Zastanawiasz się teraz zapewne co takiego odkryłem. Wyjaśni się Tobie to w trakcie czytania tego posta. Zapraszam do czytania;)



Od kilku miesięcy czas poświęcam na zarabianie dodatkowo na inwentaryzacjach, spędzaniu czasu z  moja dziewczyna i na treningach. Postawiłem sobie jasny cel w zeszłym roku, kiedy biegłem w pierwszych zawodach podczas Festiwalu Świętych Mikołajów na dystansie 10 KM, Tym celem było wystartowanie w przyszłym roku w półmaratonie.

Jeszcze dwa lata temu przez myśl by mi to nie przeszło nawet haha Ja i półmaraton? To niemożliwe!!

Przepracowałem dość intensywnie ostatni rok poprawiając rekordy życiowe kilkukrotnie, zapisałem się na Parkrun, gdzie regularnie biegamy 5 km po lesie Na Skarpie. Mam za sobą starty w trzech zawodach. Poprawiłem swoją kondycję porównując do ubiegłego roku.
Ostatnio na ToruńMarathon poprawiłem rekord na 10 KM o prawie 6 minut!!!



Za 11 dni nastąpi mój najważniejszy w życiu start. Tak jak sobie zaplanowałem, konsekwentnie realizuje plan. Uważam, że jestem dobrze przygotowany i mój pierwszy półmaraton stanie się faktem.

W zeszłym miesiącu przeczytałem "Finansowego Ninja" Michała Szafrańskiego. Uzmysłowił mi on jak bardzo edukacja finansowa jest potrzebna i jakie błędy na tym polu ja popełniłem. Przede wszystkim nieznajomość funkcjonowania karty kredytowej i w jaki sposób działają instytucje udzielające pożyczek.

W życiu przeczytałem już naprawdę wiele dobrych książek.
Przed wczoraj dotarła do mnie kolejna książka, która znajduje się na mojej liście " do przeczytania".

Myślę, że nikomu nie muszę przedstawiać Antonego Robbinsa, Był on w tym roku u nas w Polsce na wielkim wydarzeniu "The Why Ahead".

Tytuł Książki, którą zakupiłem w okazyjnej cenie to: " MONEY Mistrzowska Gra, 7 kroków do wolności finansowej". Po przeczytaniu wstępu, spisu treści i początku pierwszego rozdziału bardzo mi się podoba. Zobaczymy jak będzie dalej.

Co odkryłem? 


Swoją pasję, której przez bardzo długi czas szukałem. Po prostu uzależniłem się od biegania. Nie mogę wytrzymać kilku dni bez treningu. Muszę i chcę wyjść na dwór.  Uwaga!!! Bez względu na pogodę!!!
Czasami to aż sam sobie się dziwię hehe
Poniżej dotychczasowe osiągnięcia:

Polubiłem jeszcze bardziej czytanie grubych książek. Zresztą zawsze lubiłem czytać coś ciekawego bądź inspirującego.

Dzięki temu że skupiłem się na Spędzaniu większej ilości czasu z dziewczyną umocniliśmy swój związek. Bardzo jestem z tego zadowolony i nigdy wcześniej nie czułem czegoś podobnego ale to na inny post,

Ten post jest krótki jednak niezwykle ważny dla mnie z dwóch powodów.
Pierwszy to dotyczy ambitnego celu a po drugie wracam po dłuższej przerwie do pisania postów;)

Proszę o każde komentarze czy o pozytywne czy negatywne.

Miej dzisiaj Wspaniały Dzień!!!

Otrzymuj powiadomienia

Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami? Nie przegap już żadnego wpisu z inspiracji i zostaw swój najlepszy adres email poniżej