sobota, 6 sierpnia 2016

Pierwszy dzień w nowej pracy

Witaj
Jak cześć osób zapewne już wie,  a cała reszta zaraz się dowie to zdobyłem nowa pracę :)
To nowy etap w moim życiu.  Cieszę się z tego powodu a jednocześnie obawiam jak to będzie i czy sobie poradzę?

Zdradzę tylko że jest to praca w gastronomi a dokładniej jako kucharz. 
Po raz pierwszy mam do czynienia z pracą na kuchni. Jedyną, gdzie przyrządzałem jedzenie to ta domowa i czasem u znajomych. Pomiędzy domową a restauracyjną jest kolosalna różnica.

Przyszedłem wczoraj na umówiona godzinę abym zdążył się przebrać. Po przebraniu dokończyłem e-learning na laptopie szkoleniowym i mogłem przystąpić do właściwej pracy.
Przed rozpoczęciem swojej pracy zostałem bardzo miło zaskoczony.
Nastąpiło oficjalne przywitanie mnie w zespole. Mam do czynienia z czymś takim po raz pierwszy w pracy:)

Nadszedł czas na szkolenie praktyczne. Mój instruktor okazał się spoko gościem z którym sobie czasem nawet żartowałem. Złapaliśmy wspólny język. To dobrze wróży na przyszłość.
Atmosfera jest naprawdę bardzo fajna i symppatyczna. A to za sprawą uśmiechniętych i  radosnych kolegów i ładnych koleżanek których wczoraj poznałem. A przede za sprawą ich ofiarowania z ich strony pomocy dla mnie.
Wartości,  którymi się brand kieruje są naprawdę widoczne na każdym kroku. Jak to się mówi "chodzi wszystko jak w szwajcarskim zegarku "
Ilość informacji jakie w ciągu dnia przyswoiłem jest naprawdę ogromna i jestem trochę przerażony.
To będzie naprawdę spore wyzwanie dla mnie. Ale ja lubię podejmować wyzwania przecież :)
I na koniec mojej pracy otrzymałem posiłek na wynos. No świetnie po prostu.
"Nie taki diabeł straszny jak go malują"  - myślę , że świetnie tutaj pasuje.

Te czynniki mogą zrekompensować początkowo niskie zarobki. Zobaczę we wrześniu jak to będzie wyglądało.

Dzielę się z Tobą tymi przemyśleniami ponieważ odczuwam taka wewnętrzną potrzebę.
W ciągu jednego dnia wydarzyło się dla mnie tyle niespodziewanych rzeczy i zdarzeń.
Chciałbym jak najszybciej uzyskać samodzielność na stanowisku.
Uczę się teraz wszystkiego po kolei. 

Miej wspaniały dzień!

Otrzymuj powiadomienia

Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami? Nie przegap już żadnego wpisu z inspiracji i zostaw swój najlepszy adres email poniżej