niedziela, 21 lutego 2016

Testy narzędzi Servaq


Witajcie moi drodzy

Dziś ma miejsce szczególne wydarzenie w moim życiu. Za chwile opowiem Tobie o co chodzi. Jeśli jesteś ciekaw, zapraszam do czytania.


Początki


Na firmę natknąłem się dość przypadkowo, ponieważ chciałem obejrzeć webinar dotyczący tematyki blogów i strony internetowej. Było to do ok. 2 tygodnie temu. Wtedy od razu po podaniu mojego adresu email przyszła do mnie wiadomość o rozpocząciu webinaru i dostępu do konta, które zostało mi od razu załozone. Pomyślałem sobie "no wow, czegoś takiego jeszcze nie dostalem". Z ciekawości zalogowałem sie. Nie miałem pojęcia co to jest i do czego służy, jednak wyglądało bardzo profesionalnie.

Webinar rownież został przygotowany świetnie. Była możliwość przetestowania wszystkich narzędzi za 9.99 netto więc zdecydowałem się od razu. Przez paypal zakupiłem okres testowy 14 dni dostepu do narzędzi.


Narzędzia


Naprawdę, nie sądziłem, że prowadzenie strony i jej edytowanie moze być tak intuicyjne i proste. Za pomoca kreatora DIVI edycja staje sie jasna i przejrzysta. Poznawałem wordpressa od początku, od podstaw.  Zawsze chciałem go poznać i  nauczyc się tworzyć na nim stronę internetową.

Przyszła kolej na narzedzie do wysyłki automatycznej wiadomosci email tzw. autoresponder. To jest narzędzie, które po odpowiedniej konfiguracji pracuje dla ciebie 24 godziny na dobe przez 7 dni w tygodniu. Niezależnie co robisz poza pracą w internecie, aplikacja wysyła (dopasowane pod względem płci czy nawet imienia osoby),  wiadomosci do twoich klientów z list mailingowych.  Dzieki nim, budujemy dłuższą relacje z klientem aby za jakiś czas przedstawić dla niego ofertę sprzedażową dopasowana do jego potrzeb. 

Zapytasz mnie jak ich najlepiej pozyskać?
Otóż za pomocą kolejnego świetnego narzędzia, jakim jest strona przechwytująca tzw. landing page. Mimo, że jest po angielsku to wystarczył jeden tutorial abym zrozumiał i nauczył się jak się nią posługiwać. Zacząłem tworzyć swoja pierwsza w życiu strone przechwytujaca. Oczywiście na poczatku nie byłem z niej zadowolony więc edytowałem ja wielokrotnie. W końcu przybrała postać taką abym mógł opublikowac ją na swojej stronie. Było to niesamowite odczucie tworząc coś samemu;)

Zajęcia praktyczne"PIM"


Gdy tylko dowiedziałem się o praktycznych zajeciach w Toruniu, od razu zapisałem się na nie szukajac sposobu jak zalatwię na nie swojego lapka. Napisałem i opuplikowałem postyna grupach gdzie sie da, porozmawialem z kilkoma osobami aż udalo mi sie ustalić kiedy go odbieram i gdzie. 
Zajecia były bardzo pouczajace dla mnie. Okazało się, że byłem najmłodszą osobą na sali! Był to wtedy dla mnie lekki szok.  Praktycznie przez cały czas nie licząc przerw pomagałem paniom z tyłu w obsłudze narzedzi i ich laptopów. Podziwiałem je za to, że mimo swojego wieku chca sie tego wszystkiego uczyć. Niejedna osoba w starszym wieku powinna brać z nich przykład. 

Rozmowa

 

Najbardziej zadowolony byłem jednak z czegoś innego. Bardzo lubie pomagać ludziom, dlatego gdy poprosiły mnie o pomoc,  to to zrobiłem. Gdy nadeszła przerwa chciałem porozmawiać  i zadać Grzegorzowi kilka pytań. 
Inspirują mnie tacy ludzie, którzy robia coś innego a jednocześnie tak rewolucyjnego. Widziałem wcześniej jego filmy i jestem pod wrażeniem jego profesionalizmu. Przekazuje wiedzę w jasny i zrozumiały sposób dla kazdego.
Dowiedziałem się też o planach, jakie będą wprowadzone i co będzie na evencie w Warszawie na który mam juz zakupiony bilet. Nie mogę sie doczekać tego wydarzenia;)

Szkoła 


Co jest  rewelacyjne? Myślę, że takie rozwiazanie jak jedyna szkoła profesionalnego marketnigu internetowego w Polsce. Czegoś takiego jeszcze nie było! Na zajeciach PIM można nauczyć sie naprawdę wiele. Wprowadzać zdobyta wiedzę od razu w praktyke w swoich biznesach. To jest właśnie piękne.

Jestem po 14 dniowym okresie testowania narzędzi, które wprowadza rewolucje w internecie. To jest dopiero poczatek dzialania Servaqa w Polsce ale nie tylko bo bedzie wprowadzany również na Europę czy Świat.

Myślę, że po przeczytaniu tego artykułu nie pozostaje Tobie nic innego jak sprawdzić o czym tak naprawde ja piszę. Poniżej masz linki:


Zapraszam również do obejrzenia krótkiego filmiku z podziękowaniami:



Jeśli również tak jak ja, widzisz w tym biznesie szanse dla siebie, chcesz dowiedziecieć się jak efektywnie zarabiać w internecie to musisz jechać ze mna do Warszawy na Exclusive Servaq Event 2.

Nie zwlekaj dlużej i zamów już teraz swój bilet tutaj:

Zajecia PIM również są nagrywane w internecie w formie webinarów. Zapraszam ciebie serdecznie jesli nie możesz przyjechac do Warszawy a chcesz dowiedziec się wiecej. Kliknij zapisz sie poniżej:


Poza PIM regularnie odbywają sie również webinary szkoleniowe. Tutaj masz dostep do jednego ze świetnych webinarów:





Ciesze się bardzo, że mogłem podzielić sie  z Tobą tymi informacjami. Jeśli masz jakieś uwagi czy spostrzeżenia, proszę Cie podziel się tym ze mną na dole w komentarzach bądz poprzez formularz kontaktowy. Przyjmę każdą uzasadnioną krytyke jak i również nie zaszkodzi zostawić. 
Dziekuje, że jesteś;) 


Pozdrawiam Cie serdecznie i miej dzisiaj wspaniały dzień !!!

Otrzymuj powiadomienia

Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami? Nie przegap już żadnego wpisu z inspiracji i zostaw swój najlepszy adres email poniżej