niedziela, 6 września 2015

Sucess Day cz. I- moje wrażenia

Witajcie moi drodzy!!
Sedno
Wiele osób pyta mnie co z moim blogiem , kiedy opublikuje następny ciekawy wpis. Bardzo się cieszę, że blog zaczyna się cieszyć coraz większą popularnością, jednak ostatnio tyle się wydarzyło, że zabrakło na to czasu. Pisząc tego posta dzisiaj jestem dzień po niesamowitym wydarzeniu w jakim miałem przyjemność uczestniczyć. Tym wydarzeniem była konferencja Success Day Forever LivingProducts w sobotę w Hotelu Gromada Airport w Warszawie. Głównym gościem zaproszonym specjalnie na to wydarzenie był Rolf Kipp, networkowiec numer jeden na świecie, który zarobił miliony dzięki swojej 20 - letniej pracy w Forever. Był on po raz pierwszy w Polsce.

Jak to sie zaczęło?
Zacznijmy od początku. Odkąd usłyszałem ,że będzie w Polsce powiedziałem sobie muszę go poznać, posłuchać i stanąć obok niego. Moją decyzję poparło przeczytanie jego książki „Najpiękniejszy biznes na ziemi”. Nie wiedziałem na początku skąd wezmę pieniądze na dojazd i bilet jednak wiedziałem, że na pewno mi się uda to zrobić. Dzięki pomocy kolegi w zamówieniu biletu i zrobieniu zamówienia na produkty miałem pieniądze i bilet. W pierwszej wersji mieliśmy jechać samochodem, jednak w ostatniej chwili decyzja zapadła, że większą ekipą pojedziemy pociągiem TLK do Warszawy.

Nadszedł ten dzień
Byłem bardzo podekscytowany od samego rana tym dniem i za wszelką cenę chciałem zdążyć na autobus a potem na pociąg. Na peronie większość osób już czekała na resztę osób a pani z głośnika oznajmiła ,że nasz pociąg ma opóźnienie 10 minut. To chyba zaczyna robić się już normą ,że pociągi TLK ciągle mają opóźnienia;) haha  Czekaliśmy jeszcze na jedną osobę która miała za chwilę dojechać a pociąg właśnie przyjechał. Wsiedliśmy do naszego wagonu i poszukaliśmy swoich przedziałów. Niestety ta dziewczyna co miała dojechać sie spóźniła. Dziewczyny poszły usiąść razem do przedziału a ja znalazłem nasz przedział, gdzie siedziała sympatyczna blondynka. To była kwestia czasu kiedy zaczniemy wszyscy razem rozmawiać. Okazało się, że jedzie na pierwsze zajęcia z prowadzenia nauki tańca. I to nie byle jakiego bo tym tańcem był jazz. Jechała do Włocławka. Dowiedzieliśmy się też ,że brała udział kiedyś w castingu "YOU can DANCE". Ot takich ciekawych ludzi można poznać;) Dalej podróż minęła na rozmowach.

Dworzec Centralny
Gdy dojechaliśmy ujrzeliśmy dworzec. Pamiętam jak ostatnio tam byłem, to nie było tyle remontów i modernizacji. Szybko wsiedliśmy do taksówek aby pojechać na miejsce czyli Hotel Gromada Airport.

Hotel Gromada Airport
Na początek niespodzianka – nie działa winda ;) NO to idziemy do klatki i po schodach biegiem bo już spóźnieni byliśmy ponad pół godziny. Na wejściu znajdowały się kanapy ze stolikami, dalej wielka sala gdzie były stoiska z książkami i bufet no i w końcu jeszcze większa sala konferencyjna. Weszliśmy w momencie gdy na scenie z rąk dyrektora FBO odbierali awanse na 2CC. Uradowani myślą, że nie przeoczymy nic co związane z Rolfem usiedliśmy na miejsca z tyłu sali.

Konferencja
Atmosfera na sali była wyśmienita w szczególności osób ze sztucznymi liśćmi aloesu w rękach radośnie wymachujący w rytm muzyki pośrodku sali. Była to całkiem spora grupa wesołych ludzi. Prowadzący podgrzewali atmosferę wywołując osoby z awansami na coraz wyższe pozycje, aż do pozycji Managera. Zbliżała się godzina 14 kiedy miał pojawić się Rolf.

Przywitanie Rolfa
Chwilę przed 14 pojawił się na sali przywitany przez oklaski całej sali. Myślałem, że mówił będzie po angielsku , jednak postanowił mówić po niemiecku, w końcu jest Niemcem ;) Dobrze ,że była tłumaczka bo ciężko byłoby zrozumieć wszystko. Niestety ona się gubiła w tłumaczeniu i często się zacinała nie wiedząc jak coś przetłumaczyć. Rolf opowiedział swoją historię prawie tak samo jak w swojej książce jak to się zaczęło, jakie miał początki i dlaczego chciał to robić.  Wszyscy z uwagą słuchali co ma do powiedzenia. Trwało to tak do godziny 15 po której ogłoszono koniec części pierwszej i przerwę pół godzinną. 

Zakończenie
To jest też koniec części pierwszej mojego wpisu. 
Proszę o komentarz czy się podobał, czy też nie a także co mogę jeszcze poprawić. Z góry dziękuje i miejcie wspaniały dzień!!!

Otrzymuj powiadomienia

Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami? Nie przegap już żadnego wpisu z inspiracji i zostaw swój najlepszy adres email poniżej